Torsdag redan?

Tycker de går så fort ibland. Sa till Jimmie igår att jag ska träffa Nathalie på fredag. Jaha, i övermon, sa han då. Ja just de! De e de ju! haha...

Linnea håller på å tvättar just nu... Hon tar toapapper och river i bitar och slänger in i tvättmaskinen, stänger och vrir på knappen ett antalvarv sen öppnar hon och river lite till... hehe.. Ku å se ! =)

Ska jobba idag! 9.30-17.00. Gillar den tiden bäst ändå. Slippa stress på morran... Hatar verkligen att stressa då.

Ska se om jag kan få köpt textilfärg till soffan oxå... Har ju bara 3 dynor kvar... !
och å lördag kväll e de kräftskiva! Mumsigt värre!
på dagen, på lördag, e de familjedag på björkås. Funderar på om man ska gå dit? Va ponnyridning fika lotter mm. Jimmie ville verkligen inte gå (förvånad jag blev...INTE)
Så får fråga nån annan. Jag vill inte gå själv... =S Nathalie, vill me kanske?`=D

Ses ju i mon så kan fråga då!

Ne nu får jag se vad Linnea gör...

Ha de gött Alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback