trött och irriterad....

Har vart en lång dag med stress och sen stunder då man trodde dagen aldrig skulle ta slut för de va så lite att göra... Men de har vart kul ändå! Har aldrig jobbat själ en hel dag, så nu har jag ju testat på de med! Och om jag får förlängt vik med så kommer jag ju få göra de flera gånger!

E så trött nu va... Min förkylning börjar lägga sig nu med, men har fått blåsor på tandköttet, precis innan för läppen. Gör skit ont...! Undra om sånt försvinner av sig själv eller om man får tabletter för de? jaja--- De märker vi la! Får se hur länge jag står ut! haha...

På Tisdag kommer min löööön!!! längtar som ett as...! Har aldrig pengar i slutet av mån så de e alltid lika kul när man får dom!

Jimmie och Linnea har vart i vänersborg idag för Persson fyllde år så han hade kalas. Kul för dom! =) Tydligen fint väder och varmt där idag så dom har nog haft de bra!

Imorgon ska jag jobba igen. 7.30-17.00. Skulle städa alla brunnar idag med i köket, men hann inte en enda! Så de får vi ta i morgon. Ska jobba med nån Amin i mon. Han va tydligen 40 år och lukta svett sa Marinna! haha... Hon e så rolig. Så nu kommer jag inte tänka på annat när jag ser han i mon... hehe... Ska jobba på rexgården i mon med, stå i kassan mm... Kul å träffa dom goa människorna där med!

Sen e de måndag, å då e jag leeeeeeeeeedig... Eller nä... Jag e aldrig leeeeeeeeeeeeedig. Linnea e ju hemma med. så de blir la de vanliga: Städ, tvätt lek och stoj och lite matlagning i mellan där...

Satt och lyssnade på youtube förut. (brukar göra de med Linnea så dansar vi, skit kul! ) =) Så fick jag en sån där black out. Kom inte på en enda låt... Men från toma intet dök rednex upp i skallen och satte på cotton eyed Joe. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tänkte jag, jag vill festa!!!

Så nån helg snart framöver ska jag bannemej festa!!! Har inte känt på länge att jag vill de, men när den kom på (och en massa andra bra låter efter den) så kände jag bara jag VILL!!!!

Hanna: Ska vi ta en helg snart eller? jag kunde ju inte sist men nu ska jag la kunna! =)

Jimmie tyckte vi skulle käka ute i mon kväll. Han hade planerat de sa han. Gulligt!
Barnvakt med? frågade jag. Mjaa... Din mamma eller kennie, eller hanna kanske kan ha henne?
Så tänkte jag efter och kände bara: Ne jag vill inte... Har inga kläder, håret ser ut som svinto, fet e jag och kommer antagligen vara dödstrött i mon em.... Så rolig e jag... =/

Nu kom KF. (Tequila) Hon är KF just nu... (kattfan) Pissar inne igen !!! Fast nu har hon inte gjort de på några dar, men vi får ju stänga in katterna i köket på dagarna när vi inte e hemma och på natten. (de finns en lucka som dom kan springa ut till utomhus om dom vill) För jag vägrar ha kattlåda igen. Dom kan lika gärna gå ut. Kommer säkert ångra mig när de blir snö och 20minus ute, men tills dess så blir de kiss och bajs ute!! Dumt att Dielsel blir "drabbad" när Tequila e dum, men hade vart sommar kunde dom vart ute båda 2 om dagarna. Men diesel har sin plats i köket. Hon har en liten fleecpläd på en byrå (där Linnea inte når henne... hehe...)

Oj vad mycke de blev idag... =S haha... Skönt o skriva av sig... Hade nog kunnat skriva lika mycke till men lika bra att avsluta här!
Se om jag hinner skriva nått i morgon...! Ha de så bra alle goe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback