Back to reality...

Då e första timman gjord på jobbet. Känns helt ok. Kul att träffa alla igen! Men de klart, hade ju inte tackat nej till att va ledig ett tag till. Linnea ville inte somna igår. Även om vi var på Liseberg på kvällen. 23.45 va jag inne hos henne sista gången å då sov hon gott. Trodde hon skulle somna hem från Liseberg men inte... Fast hon va jätte trött. Tog in henne till oss en stund men de hjälpte inte... Så idag var både hon och jag ap-trötta. Kändes jobbigt att lämna henne så trött men måste ju! Dags att komma in i rutinerna... Skönt på ett sätt. Jag slutar ju tidigt på dagarna med så ska inte klaga! Ne om man skulle börja med grönsakerna? Dags att hackas! Blä vad trött jag e... Kommer decka 7 ikväll, förhoppningsvis Linnea med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback