Blä på allt, äna...

Gick hem från jobbet idag för att jag mådde inte bra... Somna och sov i 2 tim när jag kom hem. Sen va de dax att hämta Linnea. Tog barnvagnen och gick och hämta henne. Och tur va de för hon ville INTE gå. Ville inte ens leka på lekplatserna vi går förbi. Brukar alltid vara tjöt om att vi ska gå dit.

Jaha nu e hon oxå sjuk tänkte jag... Men hon va nog bara trött för hon har art sig själv hela em. Jag va ju inte helt 100 så gick in i duschen för att jag skulle känna mig lite piggare och Linnea titta på Emil i lönneberga. Sen måla jag naglarna på henne och mig :) lila fick de bli hehe...
Så nu e vi super snygga! Haha...

Min nässpray e slut nu med.... Inte bra. Se om jag orkar till affären i mon. Annars får jag klara mig ändå !

Gjorde mer sånna där lp-skålar med så nu kan jag ge bort några! :) så fräcka!!

Ne nu har jag inget mer att säga... Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback