Blir äcklad!!!!

Bläddra förbi nyheterna på 4an och fick höra om nån jävla äckel röv som hade 3 fosterbarn som han utnyttjat sexuellt och våldtagit dom. 3,6 och 9 år är dom stackarna. 3 6 9 !!!!!! Så små. Kanske hela livet förstört för dom. Han eller hon som är 3 kanske glömmer, men dom andra 2 gör ju de inte... Jag blir så äcklad av sånna människor som kan skada så små. Att ens bli sexuellt upphetsad av barn e oxå jävligt sjukt!

Sånna borde få dödsstraff. Hur dom kom på han? Jo, deras biologiska mamma kom förbi skolan för att säga hej och då berättade en av barnen för henne vad han gör.

Jävla gubbe. Dö ditt äckel! Blir så arg :(

Var tvungen att skriva av mig. Jimmie ligger och sover i soffan bredvid mig nu så har ingen att prata av mig med! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback