Fredag! <3

Då va de fredag igen! Livet känns alltid lite bättre på fredagar.

Lagom att göra på jobbet med! De gillar jag... Funderar på om man ska åka till leklandet i Kungälv i em så Linnea får leka av sig? De hade la vart skoj!?

Började titta på filmen Adventurs tror jag den hette men Jimmie somna på soffan och snarka som aldrig förr. Gick inte att väcka han heller så jag blev irriterad och gick in å la mig i sovrummet ist. Får kolla klart ikväll! Satte på sjuan i sovrummet och där gick "Ps I love you". Den e så bra den filmen! Å jag börjar lipa direkt!! Låg där å böla i min ensamhet i sängen och tänkte på hur bra jag har det... Haha...

Nu ska jag börja jobba igen så hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback