Fredag

Hallo ävribadi! Sitter ute på balkongen och försöker kyla mina fötter. Dom e så varma hela tiden ! Skit jobbigt! Men här på balkongen e de skönt! Har på gladiatorerna i bakgrunden. Trodde inte att de gick fortfarande... Hehe... -------------- Idag har jag vart i Ullared! Åkte dit med Jimmie Jessica å Molle :) Linnea fick vara hos Hanna så länge! Fattar inte att de kan va så kul att köpa massa grejer, och speciellt i Ullared! Haha... Men de e de ju! Skitskoj! Love it! Köpte tröjor till Linnea, ny ryggsäck till henne och några böcker (dom vi har e lite tjötiga tycker jag...) köpte även ny stekpanna och plättpanna. Va en del annat med men handlade inte för så mycket. Hade inte så Mycke pengar så fick snåla lite! se om man kan åka dit närmare hösten/vintern om Linnea behöver lite tjockare kläder. Och jag kanske...? Haha... -------------- Vet att jag har sagt det förut, men här kommer det igen: Måste skärpa mig med sötsakerna nu! På måndag e de skärpning till tusen. Äter å äter... Känns som man inte gör annat! Ush... Sluta med de. Inte att sluta äta helt, de går ju inte.. Hehe... Men nått får man göra! ------------------ E inte så trött som man borde vara tycker jag. Inte van att vakna innan 5! Men jag ville ju få tillbaka rutinerna så jag ska väll vara glad att Linnea vakna 5? ;) haha... Ska snart lägga mig. Lägga mig i sängen och kolla tv. I mon måste jag röja här. Ta en soppsäck och bara slänga all skit som bara ligger! Blir så trött på de. Ska slänga gurkorna med som vi odlar. Händer inget på dom ändå... Ser bara gula och tråkiga ut.. Blir lite röj helt enkelt, som de ser ut som nu! Måste hitta kläder till bröllopet vi ska till i september. Vad ska man ha på sig då tro? :/ jaja nu ska jag gå in! Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback