Freeeeedag äntligen!

2a fredagen efter semestern. De går fort! "snart e de semester igen" som en pappa sa här i morse...
Njaaaa.... Inte snart va? Ska ju vara jul först och lite höst med väll?
Höst. Finns inget bättre! Men eftersom de inte vart nån riktig sommar så känns de som hösten kan vänta ett tag...
Snart fyller Jennifer år med :) ska man köpa till henne? Hon har sagt till mig sen slutet av juli vad hon önskar sig mm ändå sitter man helt nollad när man ska försöka planera lite vad man ska köpa... Haha... De löser sig!

Så jäkla skönt med fredag!!! Ska handla efter jobbet med Linnea om hon är på humör... Annars får jag ta de senare.

Hon va på alla humör i morse. Först ville hon inte gå in till Åse så jag bar henne över tröskeln (hon stanna precis framför å vägra gå in) sen la hon sig på golvet och skrek. Jag lyckades få av henne hjälmen och då blev hon glad. Skrattade. Helt plötsligt fick hon på sig sin "nu-kommer-jag-göra-nått-jag-inte-får-min" och skulle pussa mig! Dum som man e och lite glad att hon vill pussas (inte ofta hon vill först) pluta hon med läpparna och pussar mig samtidigt som hon lägger en stor loska i munnen.... Mmmmm..... Inte jätte gott!

Sa till henne att inte göra så och sen kunde jag bara gå ut och stänga dörren. "lycka till" sa jag till Åse med innan jag stängde! Haha...

Ne nu ska jag jobba igen. Har ingen lust alls idag. Tur de e fredag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback