Fy fan vilken natt

Sov på soffan (sov e la å ta i) men låg iaf där i natt. Vakna och drömt massa konstigt. Vakna av att jag trodde jag hörde Linnea. Går upp för å kolla om de stämmer, men icke. Hon sov.

Drömde bland annat att jag å Jimmie börja jobba.... Ush tycker även de e jobbigt att skiva de.... i fiskbilen. Vi gick bara dit och in och börja sälja. Utan att säga till någon som jobba där...
Varför gjorde vi de?!? Blir äcklad av min egen dröm....

Sen va de massa annan skit med som jag drömde. Hemska grejer. Bland annat va de ett gäng som skulle bränna in ett märke i mig. Klarade mig kom jag ihåg, men ändå. Knäpp dröm... Haha...

Ne nu ska här snart iväg och jobbas! Blir en påse nudlar till jobbet idag till lunch! Se om dom saknat mig med :) hehe...

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback