Go natt

Skulle lagt mig för längesedan, men jag e på väg nu iaf... "ska bara"-innan.... Kollade på film ikväll. "Jack and Jill". Tyckte den va rolig!skratta högt flera ggr. Men sen kanske de inte va den bästa Adam Sandler gjort men absolut en rolig film ! Hihi...! -------------- idag har vi vart ute på Marstrand, sen åkte vi hem till Netten m familj (stugan) jag lämnade Jimmie å Anders satte han i arbete och jag åkte och köpte nya skor. Rättvist va? Haha... Hittade iaf 2 par skor som jag e nöjd över :) Skulle lägga ut bild på dom med som jag lova Jennifer, men jag har inte tatt nått kort på dom ännu så de får vänta. Sen plocka vi lite svamp. Jag hittade la 2 st medan Anders och Alexander hitta resten som dom var så snälla och gav mig! :) får bli till frukosten i mon tror jag! Steka och ha på mackan! ------------- fy vad trött jag e nu.... Hoppas Linnea vaknar sent i mon.. Nu ska jag borsta tänderna! Gp natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback