Gött ällär?

Blir de lika gott väder idag eller?! Hoppas de! Isf blir de repris från gårdagen! :) så jäkla go kväll. Låg ett par på sina handdukar när vi kom men dom gick strax efter å sen va vi helt ensamma jag o Linnea! Byggde sandslott (eller tårta som Linnea kallade de) Jag fick doppat mig en snabbis. Jätte skönt i vattnet men Linnea var ju som sagt mer sugen på bullarna vi hade med oss så hon satt på land och försökte få upp paketet medans jag stressdoppa mig i havet! Haha...

Åkte hem kvart i 6 å solen var fortfarande varm! :)

Dessvärre är ju halsen mindre bra idag. Jimmie mådde dåligt igår så han låg på soffan hela kvällen. Jag hade tänkt att träna men kanske lika bra å låta bli tills halsen e bra? Cyklar ju ändå till jobbet! :)

Hade med mig köttbulle macka som mellanmål igår på stranden, men Linnea pilla bort dom och käkade upp halva mackan bara... Haha... "-mamma gilla" så fick jag alla köttbullar... Haha... Onge!

Linnea va riktigt pigg i morse. Sprang näst intill hela vägen till DM. Va första gången sen semestern som hon vart så pigg på morran...
Måste börja skärpa mig med att skriva i hennes bok. Orden bara flyger ur henne nu! Färg är de som "gäller" nu. Dosa (rosa) är favoriten. Frågar om allt vad de e för färg. Eller hon säger: E de dosa? Ist för: vad e de för färg.. Haha...

Ne nu ska jag fortsätta! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback