Halloj!

Torsdag idag ja! I mon e de äntligen fredag...! E lite nervös inför helgen. Jimmie ska vara borta hela helgen så jag e själv med Linnea. (nej de e inte därför jag e nervös) utan mer att jag kanske kommer vilja ha massa gott, som jag inte ska äta. Godis osv... E så lätt och äta sånt när man e själv hehe.. Får försöka stå emot!

Va å träna igår. 100 årsedan man gjorde de. Så skoj ändå e de sååååå jävla trökigt att ta sig dit!!! Men när man e där så e de riktigt skoj tycker jag! Ska dit idag med. Gör Mycke att man inte behöver går dit själv! :) puchar varann!

Ska träna idag med. Kommer inte ihåg vilken tid vi sa nu, men de står ju på smsen... Hehe... Får kolla de sen.

Idag e de salladsbord på matsedeln så nu e de mycke å göra, får skriva mer sen!
Hörs!

(bild: visst såg dom mysiga ut kossorna! Ser ut å njuta verkligen! :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback