Halloj!

Ska igentligen duscha nu men orkar inte... Haha... Jo då, ska bara samla kraft! :P

Åkte till barnens lekstad förut. Jimmie va med. 2 kalas va de varav 8-10 barn på varje och kanske 2 andra barn till och så vi där! Helt lagom med ungar! Så när dom skulle äta så va vi näst intill ensamma där. Heeeelt ok! ;)

Så nu e man lagom mör i kroppen. Men kul e de! Hehe... Jobbiga va bara när man gått runt där ett tag med linne så säger Jimmie att jag har en finne på skuldran... Kul... Bara känner hur den växer och blir som en extra puckel och alla som springer förbi ser den... Pinigt... Ne men vad ska man göra? Den satt ju där den satt... Så va de ju..

Nu ska vi se klart filmen som jag inte kunde igår. 1.27 stanna jag den på. (sånt kommer jag ihåg!)
Sen efter den ska vi se Hunger Games! :D å chips på detta...

Go kväll ävribadi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback