Hur skönt e de inte med fredag då?

Äntligen fredag! :) ska möta upp 2 st efter jobbet, eller ja, vid 4a e de så långt efter jobbet... :P från fb är dom iaf så ska jag köpa kuddfodral och en ljusstake. Kul! Sen ska jag träffa en kompis och sen blir de lite handling för kvällen. Jag å Linnea ska ha Myskväll så de blir väll en påse bilar (hennes favvo) och morotsstavar till mig... Mmm--- :P

Se om jag kanske åker till Ikea i mon med. Behöver nya kuddar till soffan :) men de beror på vilket humör Linnea e på....

Trött man e idag då.. Tur man e ledig 2 dagar iaf på en vecka! Behövs!

Annars vet jag inte vad som händer i helgen. Ska inte ut på lördag iaf. Fick ingen barnvakt. Men de gör inget. Har ingen stor lust att gå ut nu ändå...

Ne om man skulle jobba 1,5 timmar till så man kan ta helg? ;)
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback