Jisses...

Vilket väder de e ute... Sket dag...
Kanske lika bra när man ändå känner för å göra nada? Ska cykla hem sen med. Men gör inget att de regnar då... Kanske e lite skönt? Ska ju ändå bara hem. Eller ne, jag ska ju hämta Linnea hos dagmamman först och sen hem.

Vad ska ni äta till middag idag?

Fantasin e heeeelt borta idag. Orken med. Vad gör man för mat då?
Längtar till måndag. Då kommer min lön! La in räkningar igår som ska dras lagom till lön. Fi fan. Fick ju skatten på bilen och den va inte rolig. Å jag som skulle tapsera en fondvägg i köket. Inga pengar denna månad heller för att köpa den. Nästa kanske?
Eller om jag äter ännu mer nudlar så kanske jag har råd? Haha...

Kan inte med de när Linnea ska äta. Hon skulle ju säkert undra varför inte hon får nudlar om jag äter de varje dag! Haha...

Köpte nudlar härrom dagen och hon hjälpte mig packa upp
-Pappas mat
-Ja, och mammas med. Mamma äter oxå sånna ibland
-Å linneas?!

Hon har smakat en gång av Jimmie... :) men de klart de e hennes med! Så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback