Måndag ännu

Ja visst lät de som vi hade en rolig morgon igår? Spy på de...

Tänkte förut på filmen The avengers. Väldigt bra film. Mest för att Hulken är med. Så arg som han blir vill man ju bli själv när man e så där riiiiiktigt arg. Bara ta tag i saker och kasta. (visst han tar tag i människor ibland å de vill man ju inte men ni fattar vad jag menar)

Tex så hoppar han från byggnad till byggnad och sliter ner dom här ailien som om de vore små vantar.
En själv tar ju typ en tidning och river i 1000 delar... Wow... I värsta fall banka näven i bordet änna... Haha... Farlig!

Ne men de e la tur att man inte skadar någon iof... :)
Kanske ska kolla på den filmen igen ikväll?

Fick lön idag!! Så glad. Ska handla middag efter jobbet. E helt tomt hemma. Men vad ska man äta? De får vi se sen. E så mätt efter lunchen nu å då kan man inte tänka att man ska äta nått mer överhuvud taget idag... Stört! :P

Skrev jag de att jag vill ha en kökssoffa i köket? Har kommit på att jag vill de! Å jag har hittat en oxå! Hemma hos mamma å pappa... Haha... Ska måla den vit bara :)
Å då behöver jag ett nytt köksbord... Kan ju inte ha ett runt... Se om någon vill köpa de kanske på fb?

De löser sig! Ska ju tapsera någon dag med... När jag köpt tapet...

Nu ska jag jobba 1,5 tim till å sen slutar jag! Wiiiii!!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback