Omg!

Fy faaaan va dåligt jag cykla i morse! Orka inte alls så som jag orka för 4 veckorsen.... Kanske för att jag inte gjort nått på 4 v, men ändå! Kan ha å göra med att jag inte sovit så Mycke i natt med... Först vakna jag av att Jimmie somnat med tvn på -igen. Så fick stänga av den. Sen, vid 2, vakna jag av att Linnea satt i sitt rum och LEKTE! Tänkte de e ingen ide att gå in till henne för då vill hon bara komma ut. Men somna la i 10 min å vakna av att hon ropa. In till henne och släcka lampan, de ville inte hon så hon börja gråta och ha sig. Sen var hon törstig osv... Vid halv 5 somna jag och vid 05.20 ringde klockan. Sa till Jimmie i morse, med gråten i halsen (bara för ni ska tycka synd om mig) -Jag kommer aldrig få sova! :( känns så iaf! Så hon var ap-trött i morse med. Lär ju somna tidigt och säkert vakna tidigt i natt med... Buhuuu... Varför kan inte Jimmie höra henne på natten? Fusk! Nu ska jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback