Regnet de bara öser neeeeer!

Idag ÖSER de ner regn kan man säga!!! Eller de kommer i skurar. Ena stunden sol, sen lite duggregn och sen kommer de som aldrig förr! Blåser och de bara väller ner. När jag skulle köra över matvagnen till andra avd (utomhus, så klart) va de som om någon hällde massa spänner med vatten över en! Haha!

Skulle värma min mat sen å då gick strömmen! Men de e fixat nu så nu lyser de å brummar (diskmaskinen) som vanligt igen!

Idag är de en bättre dag med. Mår mycke bättre! Sov iof på soffan igen, men jag kunde inte somna igår. De kröp i bena på mig och de va varmt, Jimmie knödde osv...
Men vakna en gång av att jag trodde jag hörde Linnea ropa MAMMA!!! Sprang upp helt yrvaken men de va släckt och hon sov. Måste vart jag som drömt eller så... Läskigt!

Känns som de e fredag idag. Inte bra. I mon e de fredag, inte idag. Så jobbigt när man ligger en dag före!
Händer i helgen då? Jag längtar mest till måndag så lönen kommer. Den e alltid välkommen! Haha...

Vet inte vad vi ska göra i helgen. Eller? Har jag glömt nått? Ajja de märker vi! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback