Roadtrip

Japp e ute på en roadtripp! Ska hem till jimmies mamma å käka middag. Hon bor i Vänersborg så de blir en liten roadtripp! E på motorvägen nu och Linnea sover sen en stund tillbaka. Jimmie kör, om ni inte förstod de... Haha... Kom bakom en husvagn för en stund sen som låg i omkörningsfilen. 120 låg han i...!!! Dom får köra max 80 tror jag. Och den börja vanka fram och tillbaka. Jag blev skiträdd och Jimmie bromsa ifall den skulle lossna vagnen! Men han körde förbi några bilar och sen svängde han in till den andra filen så vi körde om.... Idiot. Tänkt om vagnen lossnat! ---------- Va törstig jag e nu då... E la framme om en 30-40 min. Får dricka då... ---------- onsdag idag... Snart måndag :( vill inte! Vill ha semester till okt..... Å kanske lite till... Haha... Går de? Semestern slut så längtar man till jul. Jul e roligt. Alla klappar och mat och förberedelser. (å sen e allt över på några timmar) hehe... Ne nu ska jag va social mot Jimmie! Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback