Rubrik

Ååå vet inte vad jag ska göra. Har fått tid för att få komma på jobbintervju men jag vet inte om jag vill gå. Lutar nog mer åt att jag inte vill jobba där, därför jag inte vill gå. Men man kan ju gå för erfarenhets skull? Lite övning på jobbintervju? Eller nått... Ja jag vet inte. Vad ska jag göra??

Hoppas på att Linnea har de bra hos dm nu... Men de klart hon har! och hon blir säkert ännu gladare när Hanna hämtar henne senare! :) jag ska till läkarn kl14.15 så hon får vara hos Hanna så länge.
Jag ska kolla mitt födelsemärke jag har. Hatar de. Hoppas de e "ok" och se om man kan ta bort de? Jag hatar de! Äcklar mig till tusen. Har aldrig kortbyxor kortare än till knät. Tycker de e skitjobbigt att gå på stranden så folk kan se de. De e mer jobbigt att visa de än att visa mig själv i bikini! Haha...

Så får se va han säger. Eller hon. De kan ju vara en tjej med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback