Så rätt jag kan ha!

19.35 ungefär åkte vi från mc, efter att mött upp Hanna för att åka in till Liseberg! Inga köer på vägen och humöret var på topp! Vi skulle ju se Alice Cooper! Tänkte att vi skulle gå in på"baksidan" på Liseberg så vi kör dit och det är KNÖKAT på parkeringen! kör runt där ändå, men hittar ingen parkering. Fortsätter vidare till ett annat ställe och de e knökat överallt! Ingen som åker buss nu för tiden eller? Vet inte hur vi körde eller vart riktigt men kändes som vi var överallt i Gbg! Haha... Hör att konserten börjar (den börja kl 21.00) och paniken börjar komma krypandes! Ska vi åka hem eller fortsätta leta? Kör in i ett p-hus och ser en person som ska åka! Gööööött! Slänger på blinkersen snabbt som satan för INGEN ska få ta parkeringen!! Han kör och de kommer en och kör in på parkeringen! Mot oss går en (ja vad ska man kalla han...? Idiot? Jävla u*****ng?) och säger att han som tog våran parkering har väntat i 10 min. De va hans parkering! MEN WTF!!!! Vi gasar vidare sura och stressade och jag hatade hela världen just då!!! Kör vidare och får syn på en pappa och hans son så jag vrölar lite desperat; Ska ni åka?!?!?!?!!!! Japp, svara han då! Jäääj!!!! snabbt som bara den ställer vi oss där och kollar på kl. Den visar 21.40. Snabbt i med pengar i en biljettautomat och stressa till Liseberg. Kommer in och ser att dom stängt av så man kan inte gå till scenen!! Får gå upp i parken och runt hela alltet! Suck... Mellan alla miljoner grenar och miljoner folk på vägen runt kunde man glimta scenen och musiken hördes hela tiden. Vi kom fram till rulltrappan och åkte ner. Gick ner till Taubes värld (fortfarande massa folk även där) och knökade in oss mellan folket där och fick syn på han!!! Tittade i 2 min sen blev de för varmt och jag fick klaostrofobi! Fan va folk ska knö! Men jag va nöjd! Jag kan säga att jag sett Alice Cooper! Haha... Hade velat höra poison, men ville inte stå där och inte se nått. Så vi gick sakta hemåt! Nöjd, ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback