Sååååå....

Då va de onsdag igen!
Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå på intervjun... Haha. Igår kväll va jag säker, jag skulle gå! Men tidigare i morse kände jag att jag hoppar de. Å sen tänkte jag, jo! Vad har jag att förlora? Å nu känner jag neeee..... Haha... Vad ska jag göra?

Hade vart gött att få ett jobb på 100% i Kungälv så man slapp köerna och sen den där vägtullen eller vad de heter som dom sätter upp snart...
Plus att jag vill inte jobba kväll eller helg. Hur svårt ska de va? Hahah... :P

Ska bli varmt och gött väder idag med! Kanske skulle ta å äta nudlar till middag? Snabbt och enkelt! Hinner man göra annat på em än att laga mat. Och min fantasi har fortfarande inte kommit tillbaka.... När de gäller matlagningen alltså... tråk....

Åkte hem till Hanna å sten igår kväll och fikade på glass och massa bär! För jävla gott var de. Linnea hoppade lite studsmatta och sen åkte vi hem för hon va så grinig (trött) Och jag var med trött... Ändå somna jag inte för än vid 22.00. Kanske inte e så sent men när man e döds trött så kan jag ändå inte somna tidigare... Bara för man vill se på tvn, tror jag.

Se om jag orkar träna ikväll med. Å se om jag går på intervjun... Jo men de lutar nog åt de... Eller? Får
Bestämma mig snart känner jag!

E de långt kvar till lön eller?
2 v ungefär såg jag nu. Men på måndag kommer barnbidraget iaf.
Ska ju betala skatten på bilen denna månad med... Sånna här gånger man inte vill ha bil... :(

Ne nu ska jag jobba igen!
Kolla in tallriken från igår! Mumsigt eller vad?!


Kommentarer
Emelie säger:

Vad är det för jobb? :)

2012-08-15 | 11:14:44
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback