Seeeeeeeegt

Idag har vi röjt här hemma. Jimmie fick ett ryck och börja dammsuga. Jag fixade bilstolen. Katterna pissa i den för ett tagsedan ju och de hjälpte inte att tvätta den. Fick tips att man skulle ta ättika så försvann lukten så de har jag pysslat med. Ättika och vatten, rättare sagt! :) tror de hjälpte får la se när de torkat helt. Använde min hårfön för första gången idag med. (när jag torka stolen... Haha) men den blev för varm å la av tillslut så stolen får torka själv de sista... :) ---------------------- skulle rensa garderoben idag med tänkte jag! Hatar å slänga kläder men använder ju inte allt. Så då ligger de ju bara å tar massa plats. Sa till mig själv, måste slänga kläder. Kommer inte använda skiten ändå!!! Så när jag var klar kolla jag på högen som jag skulle slänga. 2 tröjor... 2 ynka tröjor jag inte använder kunde jag tänka att göra mig av med... Haha... Men om man ska se de positiv så fick jag ju vikt resten av kläderna så de ligger snyggt i låderna... :P --------------------- hungrig jag e då... På tal om mat, vi ska ner till sjöbodarna ikväll och grilla med familjen! :) hoppas på att de inte blåser för Mycke bara! Köper la med oss korv med bröd å grillar de e aldrig fel! ------------- Ne om man skulle ta å väcka Linnea? Hörs senare! (Bild: Hannas goa, smarriga för jävla goa paj! Som vi fick smaka på igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback