Snor någon?

Ja någon som vill ha snor så har jag att ge bort en hel del!
Känner mig trött men annars e de ingen fara. Värre med Jimmie. Men han får
Skylla sig själv när han e ute och ränner på nätterna ist för att ligga hemma å vila. (vad vuxen och klok jag lät där)

Blir så äcklad när de hostas och nyser rakt ut! UÄÄÄÄK!!!! Hatar de! Håll för munnen!

Har fått duschat och ätit frukost här hemma med. Har testat baka en ny slags kaka med. Eller kaka å kaka, gött verka de iaf! Hehe...

Jimmie ska iväg å jobba lite sen. Vete fan va vi ska hitta på då. Vädret e ju ap-tråkigt! Skulle behöva städa ser äckligt ut här hemma nu... Men orkar man?

Skriver mer sen... Känner lusten rinner ur mig nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback