This is the first day of your life!

Säger dom på radion iaf! Haha...

Tog med mig min nya regnjacka till jobbet ifall de kommer regn! (stod de på SMHI-appen i morse) Å de ser ut som de kommer några droppar! :D
Jo nu kommer de mera! Härligt!
Köpte ett regnsett för 69kr på jula och stövlar för 99kr. Eller Jimmie betala :) Ibland är han bra å ha! Hehe... Men visst va de billigt! Tog röde orm hem sen. Jimmie hade aldrig åkt där !

Han skulle klippa sig idag med. Efter jobbet. De va änna dags nu. Jag ska göra annat ikväll (säger senare) så Linnea ska hem till moster Hanna!

Ska man äta till middag idag då? Kyckling ?
Igår blev de blodpudding och potatisbullar. Linnea e lik mig och äter inte lingonsylt (upptäckte jag) så vi tog jordgubbssylt! :)

Men middagen va de ju; kanske kyckling med uncle bens? Å ris? De e inte fel! Se om jag kan handla innan jag hämtar Linnea med... Lättast så!

Nu regnar de på bra!

Ska tvätta lite idag med. Kläderna börjar tryta i gardroben. Måste tvätta golvet i hallen med. Bara roliga saker! Not... Men sånt man måste göra.

På tal om garderob så vill jag ha ny. Vill göra om i sovrummet. Möblera om alltså... Se om man orkar i helgen?

Jag ska kanske ut i helgen. :D händer ju aldrig så nu e de dags! Hanna drar med mig på tokigheter! :P

Nu ska jag jobba snart igen så skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback