Underbar dag!

När de e så här gött väder och man kan vara på stranden näst intill hela dagen så vill man ju absolut inte jobba i mon!! Då vill man ha semester igen...

Idag åkte vi alltså till havet. Ringde Netten och hon kom med den smarta iden att åka till skräddarön. Riktigt fint e de där. Synd att de e en mil att gå, men de d nästan värt!

Sen åkte vi hem till Jessica och Molle och rökte makrill som vi fick av Bosse. Blev jätte gott. Å jag gillar inte de annars men den va go :) Hade köttbullar oxå så åt inte bara makrill. Smaka av Jimmie :)

Nu e man rätt trött kan man säga! La Linnea för 30 min ungefär. Hoppas hon somnat nu. Ska in och kolla efter jag e klar här.

Imon blir de jobb igen! Hoppas de e bra väder igen för då blir de säkert stranden :) ne nu ska jag lägga mig faktiskt!
Go natt alla! Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback