20 december -torsdag?

Vakna vid 4a idag och kunde inte somna om. Vände å vred ett tag men satte på tvn tillslut. Log och kolla på sex and the city film som 3an visa.
Vid halv 6 vakna Jimmie och strax efter Linnea. Gick upp och klädde på L och sa hej då och tog en macka å la mig i sängen igen. Somna vid halv 8 och sov till 9. Då tvinga jag mig upp. Haha... Har massa å baka idag å i em ska jag till Lycke å baka tunnbröd.

Stress stress... Tror de va därför jag inte kunde somna om. Mycke i huvudet nu...

Tog bort bandaget i knävecket i morse när jag vaknat för att lufta och sen duscha å de lukta änna illa... Får ringa Sahlgrenska idag igen, helt enkelt... Rinner nån vätska från de (fräscht va?) haha!!

Igår va vi på Liseberg med mamma pappa och Hanna. Spelade massor och Linnea och morfar åkte karusellen. Jätte skoj och mysigt va de! Och kallt! Linnea slockna på 2 röda när vi åkte hem...

Jag köpte klubbor på "medeltids-grejen" inne på Liseberg. En med häxblod, en med drakblod och en med björnblod. Haha! Smaka på häxblodet och de smaka hallon! Hehe...

Hanna mamma och pappa spela som aldrig förr och vann sammanlagt 3 stjärnvinster och massa smått. (chips, tomteskum, twist, nobless mm) sen kom de en tjej och gav Linnea en gosedjur. Hon hade hela famnen full som hon vunnit. Hon fick välja vilken hon ville och Jimmie säger tomten och Linnea säger fisken. Linnea fick fisken...
-Men de lät som pappa ville ha tomten så du får den, sa hon till Jimmie! Haha
Men då säger min pappa: Jag då? Får inte jag nått gosedjur???
Jo självklart! Så han fick oxå nått litet... Haha... Alla barn blev nöjda ;)

Ne nu ska jag baka Silviakaka! Eller jag ska duscha först... Herrå!

Netten; jag kan ta med mig så slipper jag äta allt själv... Haha!

Emelie; skriver receptet senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback