ÄNTLIGEN!

Äntligen funkar blogg-appen! Funka inte på hela dagen igår... Skit störande!! Å inte i morse heller... Men nu så!

Har vart på Sahlgrenska i morse och dom tog bort gipsskenan!!! Jag är överlycklig! Men de gör lika ont i knävecket och jag kan inte riktigt stödja på benet ännu. Och jag blev sjukskriven en vecka till... Men annars e de bra! Haha... Hoppas jag kan börja stödja på benet mer å mer nu (vilket undersköterskan sa jag skulle göra) men får nog ta lite i taget.

Hoppa runt med pappa inne på
Maxi efter sjukhuset så jag e heeeelt slut nu... Hehe... Träning bara de å hoppa runt med kryckor! :P

Så snart e jag bra hoppas jag! Hoppas jag slipper kryckorna helt snart... Innan jul iaf!

I helgen va de kalas för Theo och Viktor :) massa gött att käka. Tårtorna va riiiiktigt fina! Och massa roligt i presenter fick dom! Lyckat enligt mig ;)
Störande bara att inte kunna hjälpa Jessica å Molle med disk eller avdukning. Men dom klara ju de bra ändå! Hehe... :)

Igår åkte Linnea till Kennie och Ellenor och myste hemma hos dom. Baka å hade sig så jag kunde vila... -oxå en anledning till att jag vill bli bra NU! Kunna leka med Linnea...

Men snart så :)
Nu ska jag vila! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback