Fredag ju!

De e fredag. Jag har fått pengar. De e bara några dagar kvar till jul. Bra dag om inte annat? :D iof så e kl bara 8, men ändå! Haha...

Nu kanske nu undrar vad jag gör uppe så här tidigt? Haha... Jag ska till mitt nya "häng". Sahlgrenska. Ringde dom igår om mitt sår i knät och dom ville titta på de. Pappa e snäll å kör mig.

Hatar att inte kunna köra bil. Å att inte kunna gå. Gå e värst att inte kunna... Kan inte gå ner till city gross och handla ens...
Längtar tills jag kan träna igen! :)

I morgon ska jag handla julklappar! Jag och kanske 1 miljon andra?? Hehe...
Ne nu ska jag borsta tänderna innan pappa kommer å hämtar mig!

Förresten! Hitta en stickad tröja längst in i garderoben förut som jag inte använt på.... Ja säkert inte sen Linnea föddes, eller ens när jag va gravid med henne... Tröjan blev som ny! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback