Go kväll från invalido...

Ligger å kollar fb med Diesel på magen. Vill bara att benet ska läka nu så jag kan bli frisk och börja jobba och fortsätta mitt liv som vanligt... Iaf till jul så man kan baka och åka till Liseberg och Ullared :P

Jävla tjöt från mig men e fan inte kul å bara ligga still. Men på onsdag (inte i mon men nästa dag) (låter närmare å säga så) ska jag tillbaka till Sahlgrenska och kolla hur de läkt sig. Hoppas de läkt bra så att inte kroppen stöter bort de nya skinnet... För då måste jag göra om de... Å de vill jag INTE... Inte för att själva operationen va jobbig utan mer nu efteråt... Men ska inte klaga. Kan ju bli värre. De vet jag ju inte. Inte för ens efter jul. Kanske efter nyår.

Ja just de. Morfar e död :)
No coment.

Go natt så hörs vi i mon!
(Linnea tog lite kort förut ;) )


Kommentarer
jessica säger:

snyggosar:) du lova ju inga fler benbilder ju;) hahahahaha

2012-12-04 | 09:18:06
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback