Go kväll

Nu har min going äntligen kommit hem :). Linnea, glad som bara den för att de e snö ute. Ååå vad jag vill ut och leka i snön med henne....!

Hanna kom idag och höll mig sällskap och dammsög :) i lägenheten! Hihi... Tack! Sen kom mamma å pappa och hade köpt med sig lunch. Köttbullemacka med rödbetssallad. och julmust! Love it :D satte även på en maskin tvätt och fixa disken... Mamma börja även med maten så Jimmie behövde bara sätta på potatisen.

Otroligt tacksam för all hjälp!

Linnea e inne i duschen nu. Hade halva dagens måltider i hövvet.... Haha... så de va behövligt! Jimmie ligger död på soffan. Vet inte om han sover men de hoppas jag inte! Middagtallrikarna står på bordet ännu och jag kan inte ta bort dom...

Jag måste oxå duscha sen. Inte lätt när man inte får tvätta bena... Men måste tvätta på nått sätt... Haha...
Ska ju till Sahlgrenska i mon så man vill ju inte lukta skit! Hehe...

Nu va han klar så får gosa med henne innan hon ska sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback