Go morgon!

Vakna för 20-30 min ( nått sånt ) av att dörren till rummet va öppen så hörde jag: HOSIAAAAANAAAA. HOSIAAAANAAAA, HOSIAAAAANAAA VÄLSIGNAD VAREEE GUUUUUUD!

Men gud va e detta?! tänkte jag. Bara dom inte kommer in hit. E de nått luciatåg eller??
Men dom gick förbi bara... Tur de! Haha...
Sen kom dom förbi igen, fast gick åt andra hållet. Låg och skratta för mig själv :P

Sen kom de in en sköterska med frukostbricka och sa att dom sjöng för de e första advent. Så de va inget dom gör varje söndag...

Så nu har man ätit frukost och e mätt... Lyssnar på radion genom telefonen men inget skoj nu. Fick för mig att de skulle vara morrongänget men verkar vara massa reklam bara... Skittråkigt...

Ne nu ska jag starta dagen!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback