Go morron

Sov till halv 11 idag :D wiiii!! Så skönt. Blir så trött av en tablett som jag äter så de va behövligt!

Kan inte sluta titta på bilderna som Hanna tog på benet igår. Haha... Ser äckligt ut, men ändå bättre än vad jag trodde :)
Tyvärr Emelie, så vågar jag inte lägga ut dom på bloggen ännu :P

Kanske när de e läkt och klart (känns om de blir om 100 år...) Men nån gång ska de va färdigläkt?
Känns ju inte just nu att jag kommer kunna gå och jobba om 1,5 vecka... Känns faktiskt HELT overkligt... Men gött om de går :) slipper man ligga i sängen hela tiden..... Eller soffan...

Får panik av att ligga här när de e 100 saker jag vill göra! Gör ju att man hatar benet ännu mer...

Linnea åkte hem till mormor igår och sov över. Hade med sig pulkan och i morse när jag vakna såg jag att mamma skicka ett kort på Linnea när dom baka pepparkakor :) mysigt! (<--- Hannas favoritord)
Haha... :P Linnea som älskar att baka va nog i himmelen! Hehe...

Ne nu ska jag se om jag ska göra frukost? Om jag orkar...
Hörs sen!


Kommentarer
Anonym säger:

Snygg bild;) va kul för Linnea å va me mormor lite<3

2012-12-06 | 14:38:45
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback