God morgon!

Natten utan napp har gått kanon! Hon vakna vid 3 och var törstig så jag gav henne vatten och då sa hon: Jag har ingen napp. Tomtenissarna har dom.

Tror hon saknar dom (såklart) men mest är de nog vanesak.

Vad händer idag då? Vi har ätit frukost iaf. Tomtegröt. Både Linnea och jag hade kunnat leva på gröt! Haha... Gött!
Å nu ligger vi mätta i soffan och kollar på Upsy Daisy ( I drömmarnas trädgård )
Den e ju såååå bra... Not! Jag roar mig med telefonen ist.

I natt när jag vakna upptäckte jag att jag hade benet (de opererade) helt rakt :)
Jätte bra ju! Annars gör de så ont men i natt gjorde de inte de.
Fast i morse när jag skulle sträcka ut de så gick de inte. Får försöka töja hela tiden.

Varför ska katter ALLTID vända röven mot ansiktet när dom är i knät?
Har Tequila på magen... Hatar de! Å putter man på dom så att dom ska vända sig så spjärnar dom änna emot!
Vilka problem man har..! Haha...

Men vad ska man göra idag! Regnar ute låter de som...
Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback