Onsdag Morgon!

Linnea kom inspringandes i morse för att säga hej då. Sen kunde jag inte somna om....vände å vred å höll på men sen gav jag upp och kolla fejan å tvn ist... Sover skönare nu, speciellt när jag slipper gipsskenan och kuddar under benet. Men kan inte riktigt än ligga i min go-ställning när jag ska sova.

Alla har väll en go-ställning när sängen känns så där extra skön?
Jag ligger på mage, händerna under kudden och ena benet är böjt. Men de går inte nu... Inte ännu iaf! :P

Ställde mig på vågen förut och tänkte att jag har la gått upp minst 10 kg nu när jag bara legat hemma å inte gjort nått. Men jag hade inte gått upp nått! :D så lycklig blev jag då! Haha...!
Eller kanske nått gram, vad vet jag. Jag vägde mig innan frukost å då vägde jag -0,5 kg jämfört med vad jag vägde sist å man väger ju alltid lite mindre innan frukost och på morran... Men lär ju inte gått upp så Mycke då? :D PUUUH!

Tänkte sätta ihop pepparkakshuset nu så man bara kan sätta på godiset ikväll när Linnea kommer :)
Hon kommer senare idag jämfört med andra dagar för Jimmie ska jobba över så Ellenor hämtar henne :)

Ne nu ska jag bygga hus och sen jobba på att bli bra så jag kan leka med Linnea

(testat detta brödet förresten? Ap-gott!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback