Onsdag

Hej! Har inte glömt bloggen idag, har bara inte hunnit. Eller orkat om jag ska va ärlig... :P

I morse åkte jag och Hanna till Sahlgrenska för att kolla hur mitt sår såg ut. Och de hade läkt fint i både knäveck och lår. Inte läkt klart, tyvärr (kanske omöjligt med, med tanke på att de gått 5dgr) så gipsskenan e kvar och jag ska fortfarande ligga stilla så Mycke jag kan.... De suger!!!
Men jag e glad att inte min kropp stötte bort hudbiten. De hade vart värre!

Hanna tog kort på såren med så jag kunde se hur de såg ut :) Nån som vill se? Haha...

När de va klart där åkte vi till maxi och hämta ut tabletter till mig. Receptbelagda så jag slipper ha så ont på natten. :) Inte lika ont iaf!

Hanna har precis åkt hem så nu väntar jag på Jimmie.
Får sprutor i magen varje kväll som Hanna e snäll å ger mig. Hade ALDRIG klarat att ta dom själv....

Ska man göra i mon då? Ligga i soffan och kolla tv? Mjo så blir de!
Ska duscha med för nu får jag duscha de ena benet! :D (kan ju ha de andra på utsidan :D )

olika grejer man blir glad över känner jag...

Ne nu ska jag titta på tv igen!
Hörs senare!


Kommentarer
Emelie säger:

Jag vill se såren. ;) Krya på dig!

2012-12-05 | 19:49:01
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback