Tequila

Har en katt som heter Tequila. (den andra heter Diesel) hon har vart skitläskig idag och även i natt lite grann. Varje gång jag vaknat har hon suttit och stirrat på mig i sängen bredvid mig.

Och idag har hon stirrat på mig oxå. Satt och åt frukost och kolla upp och då satt hon framför mig på golvet och bara titta! Haha...! Mat har dom, vatten har dom... Så jag öppna så hon kunde gå ut och då ställde hon sig i öppningen och bara titta ut och gick in igen.

Men Jessica å barnen kommer snart så då lär hon springa ut... Inget illa menat till dom för hon e inte inne så länge Linnea e vaken heller. Knappt när Jimmie e hemma. Hon e lite rädd... Haha...

Nu sitter hon i soffan bredvid mig och tvättar sig och stirrar INTE. hoppas hon slutat med de :P

I bakgrunden har jag på 2an. Musikhjälpen. Lite roligt :)
Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback