Tomten

har redan vart här och lämnat av julklapparna under granen som är till Linnea i morgon bitti :) hihi!

Vi va hemma hos Jessica-familjen ikväll å spela på uppersittarkvällen på bingo lotto. Jag fick även goast med lilla Yatzy! Fy fan va go hon är! (deras hund)
Barnen bytte julklappar och Yatzy fick självklart en från oss med! Hihi!

Linnea fick Barbie med barnvagn och 2 bebisar. Jätte nöjd!

När jag köper julklappar till Linnea så tycker jag de e SÅÅÅÅÅ svårt att hålla sig ifrån att ge henne dom! Haha...
Hitta så fina kläder idag på Åhléns som jag köpte till henne och jag ville visa dom med en gång. Men då får hon ju inga julklappar om jag ska visa allt å de går ju inte heller.

Idag har jag gått utan kryckor hela dagen! Så gött! Haltar ju lite till och från, men ändå!

Men varför sover jag inte???!?!!! Klockan är över 2 på natten... Bäst att gå och borsta tänderna då så man kan sova!
Go natt alla och GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback