2dagar kvar!

Har fortfarande den låten på hövvet... Ska se om jag hör den på radion idag! Måste veta vilka de e som gör den...!
-Mitt mål idag! Haha...

Har stickningar i ryggen nu oxå.. Vet inte om de e för jag sovit dåligt eller vad som hänt... Klagar känner jag, men de får jag göra..! Min blogg! Haha...

Tänkte att jag kanske skulle till Ikea idag. Eller så får jag hålla mig till lördag... De bränner i fingrarna på mig! Vill handlaaaaa! Haha... 2dagar kvar bara...! Ska bli skönt att komma bort lite. Vi ska ju sova där med, för er som inte fattat de :P alltså inne i själva gekas! Haha... Eller inte... De kanske hade vart nått? Shoppa dygnet runt?! Hihi... Ballt...

Har fått en beställning från en som ville att jag skulle köpa 4 Ullared-bags! Får inte glömmas! :)

Fy fan vad jag hatar reklamen på radion!!! Heeela tiden kör dom ju de med! :/ de värsta e ju när man kommer på sig själv att man går å nynnar på låtarna vissa har i sin reklam! Aaaaarrhh!!! Illa!
De e ju precis som om de e de dom vill! Vägrar hamna i deras fälla!!! Haha

Oj, nu har jag inte skrivit nått om Linnea! De e ju ändå en mamma blogg! Haha...
Hon kan ta på sig sin overall alldeles själv! IN YOUR FACES!!!!
Ne jag vet inte varför jag skrev så... ? Men vill inte sudda heller. Mohahahaha!
Ne ny blire jobbe!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback