Å så kör vi en ny vecka igen!

Fy fan vad veckorna går fort. Fast de e la rätt gött ändå för då blir de sommar snart, eller vår först ju... E så sugen på att köpa vårskor!!! Skittråkiga pengar, men så gött å ha !

Å ny jacka vill jag ha med... Hatar min vinterjacka. Den e ju varm å så men den fäller ju fjädrar som bara den!!!

Så om våren kan komma nu så hade jag blivit glad! Å tänk till sommaren när man ska åka till DM. Bara en tröja på så kan man gå! Slippa overaller, halsdukar, skor å mössan å annat!

Ont i magen har jag med... Mensvärk gissar jag på. Uuuh... Helvetes påhitt! Haha... Bit ihop och kom igen! ;)

Försöker vara positiv iaf... Hehe... Ne om man skulle jobba lite så man kommer igång å får tiden att gå?! Ska på möte med jobbet idag med... Så de blir lång dag idag! E ju inte van vid de nu för tiden! Haha...!
Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback