Fredag

Antagligen e de så att de inte går att kommentera när man bloggar från mobilen... Bajs oxå--- Får nog ta å mejla blogg.se å se vad dom säger...!

La Linnea för 45 min sedan, hon va jätte trött. Sedan gick ja å duscha å nu e jag här... Har kollar lite på 2½ men med. Så roliga dom nya avsnitten. Dom gammla har man ju sett minst 3 ggr... Plus att ashton kutcher e så jäääkla het! haha... mumma!

Va ju på Lekstaden i Kungälv idag! =) Jätte kul! Va där med Netten å barna å dom röjde runt allihoppa! Ja å netten kunde sitta å tjöta men jag va tvungen å åka rutchbanan (eller hur de stavas?) några ggr iaf! hihihi... ! Å linnea va trött när vi skulle åka hem. Men hon röjde runt här hemma när vi kom hem som vanligt! haha...

Så vi gjorde middag o hon hjälpte mig mm..

Ne nu ska jag se på tv! Se om de går å kommentera här sen!
Herråååå..!

Kommentarer
Ellenor säger:

Nu funkade det :)

2012-02-17 | 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback