GADERF!!!

Senare rast idag :) höll på å glömma å skriva här till och med! Haha hur skulle de gå om jag missat d?!
Bra antar jag :P men ändå!

Idag e de alltså Äntligen fredag! Jimmie åker till Vbg efter jobbet så vi e ensamma ja å Linnea tills i mon. Så idag ska vi till lekstaden i kungälv! Efter jobbet alltså... :) kan tänka mig att de e en del ungar där eftersom de e sportlov men vi kommer ju ganska "sent" så då kanske dom flesta åker hem å käkar middag?! Hoppas de iaf! Hihi... Se om jag får med mig kameran med. Glömde den sist men då va de iof bara jag å Linnea som va där å busa. Denna gången åker vi inte själva :) undra om de e batteri i den förresten? Kolla de sen... Så måste jag handla innan med... Mycke å göra... Haha På måndag kommer barnbidraget med! Å de e välkommet så! All klirr i kassan e inte fel...

Köpte ett skal i Ullared när vi va där sist till min telefon. Jätte fräckt, med döskalle på. Men de har änna redan börjat gå i sönder... :( lossnar "pärlor" ifrån de (eller vad man ska kalla dom)
Kan ju bero på att jag tappat telefonen en del men sen lossnar de även när jag bara tar upp den ur jackfickan... Hmm... Mysko... Å tråkigt...

Vad ska jag handla sen då? Vill ni se min inköpslista så långt jag kommit hittills? Här kommer den iaf...
-gurka
-crème fraîche
-havregryn
-isbergssallad
-banan

Gissa vad vi ska äta ikväll? Hihi...

Ja just se ja... De går inte att kommentera... Varför e d så?!? Så störande... Ska testa å skriva från datorn ikväll å se om de går då. Bloggar oftast från mobilen jö...

Oj nu bidde de en liten novell om allt ointressant jag ska göra idag! Haha...
Men nu slutar jag skriva för nu får jag jobba oxå! Trevlig helg alla Goa!
(ni andra kan ha en äcklig helg) :)


(mohahahahaha....!)
Ja just de. Jobba va de ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback