God dag hej och Tjaaaaa!

Tja!? Nån som säger ens så nu för tiden? Haha.... Well well!

Idag e de torsdag =Rätt sida av veckan! På lördag e de melodifestivalen! Måste man se ju! -Kom precis på förra lördagen, när vi va i Ullared och såg första delfinalen eller vad de heter... När mamma gjorde en Torsten Flink-min! Hahaha....!!!!
Ja..De va roligt.... :D
(sitter med tårar i ögonen för jag skrattat åt de nu)

Ne men allvarligt talat! :P vill inte jobba mer nu... Vill åka hem å sova. Trodde inte de skulle vara så här jobbigt att gå upp tidigt varje dag... Hur klarade jag de när jag jobba i hamnen?! Spelat ingen roll hur tidigt jag lägger mig eller... Eller jo lite. E ju tröttare om jag lägger mig 11 ist för 9... Men inte ofta man kommer i säng 9... Hehe

Kollade på twighligt filmen igår, den nyaste. Så bra!!! Hoppas den sista kommer snart...!
Ne nu ska jag jobba igen innan jag somnar här! Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback