Lördag -igen

Nu skriver jag igen, Hanna. Bara för dig! ;)

och alla andra som vill läsa då... =)

Har vart nere vid havet idag. Å vad jag älskar havet! /förutom att jag höll på å få hjärtattack några ggr när linnea gick ner i vattnet några ggr, gick på bryggan, kasta sten mm.... /
Jag tycker ändå jag e en lugn mamma annars men idag va jag lite nervös. Vad hade man gjort om hon ramlat i änna?

Men nu gjorde hon inte de. =) Fick lugnat ner mig tillslut iaf och fick tagit några kort med systemkameran!
Yes, ni läste rätt! Fick med mig den stora jäveln! haha... Ja men den e ju klumpig om man jämnför med telefonen som man tar med i ett kör! haha!

Men nu ligger den på laddning kameran så får lägga in bilder i mon om jag hinner/orkar/kan... hehe...

Snart blir de Melo här! Får la se hur länge jimmie sitter med mig å tittar. Han ville spela tvspel sa han förut så jag får la se hur länge jag får sitta vid tvn. (isf så sätter jag mig inne i sovrummet å tittar så de e inte så synd om mig ändå! ) hehe...

Jimmie sitter på blocket å tittar på amazon till mig! haha... Jag tycker dom e as fräcka å vill LÄTT ha en sån! haha... brum brum på sommaren! Hähä... Men drömma går ju! =)

Ne nu börjar de snart! Så får ladda upp med gott gott här! hehe...

Ha en go kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback