Lördag!

Idag skriver jag från datorn... Inte ofta man gör de ändå! höhö...

Vart på maxi och bytt Linneas regnställ som Jimmie köpte igår. De va för stort så nu fick vi ett som va mer lagom! Jag behövde inte ens visa kvitto. Hon kände la igen mig i kassan plus att jag bara skulle byta ju. Kanske hade vart annat om jag ville ha pengar ist?

Va jimmies tur att ha sovmorgon så han låg o söv medans jag å Linnea röjde runt i lgh. Städade, damma tvätta golven mm... Så nu e de frächt igen! Å vilket väder de e ute då!

VÅÅÅR! Fick sån lust att köpa vårskor! Inte kul å gå runt me kängor ute när de e +6 ute!
Letade i gardroben efter några vårskor, men jag slängde ju dom i höstas. Trampa ju sönder dom (Som jag oftast gör med mina skor) Hade bara sommarskor kvar som va hela. Lite för kallt för å ha dom ännu...! Men snart så åker dom fram! hihi,,,!

Kanske åker in senare? Linnea behöver med vårskor... Vi får se! Får gå ut sen iaf. Just nu sover Linnea å vi ska käka lunch.

Så nu vill jag inte skriva mer! Ikväll blir de melo, bara så ni vet! Herrå!

Kommentarer
hanna säger:

tur att du har uppdaterat, jag har kollat din blogg flera ggr å varje gång har jag fått tänka till att de faktiskt inte är fredag! haha

2012-02-25 | 15:46:13
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback