Måndag!

Pengarna har rullat in på kontot! (hoppas jag. Har inte kollat faktiskt) men e allt som de ska så ska de va pengar där!! Hihi...

Sitter å äter frukost med Jennifer nu. Praktikant hos mig! Hihi... Så roligt! Skulle sätta oss o äta frukost nu och då säger hon: Äntligen får jag ta fram mobilen! Haha... Så de va den sociala biten de... Haha... Jo men hon pratar med mig med... Men så roligt sagt! ;)

Sedan ska vi till Nathalie å nellie å busa! :) ska bli skoj! Längesedan man sågs, men de blir ju så när de e jobb o plugg... :)

Ne nu ska jag umgås med Jennifer :)
Hon e sååå nöjd med arbetskläderna hon får låna...! :) jag tycker hon e fin! Stora tjejen! :)


Kommentarer
Jennifer säger:

Tack för den !

2012-02-27 | 10:13:42
jeanette säger:

Jennifer är jätte fin!!!! Hoppas ni har de skoj.

2012-02-27 | 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback