Söndag 26/2

Imorgon blir de lööön! Välkommen säger jag till den! Hehe...

Väntar just nu på att Jennifer ska komma. Hon ska sova här i natt för i morgon ska hon med mig till jobbet för att praktisera! Och i övermorgon! Hihi...! Tycker de ska bli skitskoj! :) hoppas Jennifer tycker de ska bli lika skoj som jag! Haha...

Ska lägga in bilder från igår med men har änna inte hunnit de. Får se om jag hinner ikväll! E ju ända Så ska det låta ikväll... :P

Idag va jag å Hanna iväg en sväng till ÖoB. Fans ju även en liknande affär där som hette Emson&Emson. Fast lite roligare (antagligen för att man kan ÖoB utantill nu...) haha...!

Annars har man la inte gjort så Mycke. Vart ute och gått en sväng till city gross. Jag å Linnea tog oss en sväng dit.
Fick även köpt vårskor idag med! Men ska köpa ett par till och till Linnea med... Men dom här e ju bättre å ha än kängorna iaf!

Ne nu ska jag sluta skriva! Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback