Fredag å jag e ledig!

Ja de känns som de e lördag idag. Kan ju bero på att man e hemma, precis som lördag, dagen efter att man jobbat... =) Gött att de e fredag då tjänar man ju en dag! haha...

Jimmie drog till vbg idag så jag e själv med Linnea! =) Helt ok. Mysigt som bara den e de med! Åkte en sväng till maxi förut och handla. Sen hem å åt Lunch å sen dansa lite framför tvn och nu sover Linnea...

Gladiatorerna börjar ju i morgon och jag e super taggad för de! hihi...

Kollade på twighligt-filmerna igår. Ska ju se den senaste på bio imon med Jennifer. Den första vet jag att jag sett så den kollade vi inte på. Men satte på 2an och kollade en stund (kanske 30-40 min) och kom på att jag har visst sett den. Så stängde av och satte på 3an och kollade en stund och kom på att jag har sett den med... Kom bara inte på hur den sluta så spolade fram till slutet och såg hur de sluta iaf... haha...

Så nu ska vi se 4an i mon, för den har ja inte sett iaf...! hehe...

Ne nu ska jag vila en stund till innan L vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback