Frukostrast igen !

(Nathalie; De e bara att höra av dig när du kan! :) )

Ja då sitter jag och äter frukost på jobbet igen! :) hehe blir min nya grej att skriva i bloggen när jag har rast på jobbet på morran.... Haha...

Hade en sån jobbig dröm innan klockan ringde i morse. Drömde att jag hade fått en bebis som jag glömde att mata!!! En hel dag hade gått och den låg så snällt och tyst men jag fick ändå panik! Kände mig som världens värsta morsa. Hade glömt att ge Linnea mat oxå. Kunde inte fatta hur jag kunde glömma de!
Sprang till affären för att köpa tillägg och välling och hittade inte affären först, men sen kom jag fram tillslut! Men då hittade jag inte bilen sen när jag va klar! :( ush vad ont i magen jag hade...

Vakna upp i all panik av att kl ringde och hade en stor klump i magen... Inget roligt att vakna så, men tur att de va en dröm! :)

Va hemma hos Jessica en stund igår kväll och fick mysa med Viktor. Tror min dröm kan komma därifrån på nått konstigt sätt... Hehe... Tänk att de e så längesedan man satt med Linnea i knät och gav tillägg? Hihi...

Ne nu blir de jobb i några timmar igen!
Hej hopp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback