go morgon!

jag e så glad. Fick sova till 8 idag! =) Så känner mig riktigt pigg idag alltså!

Va nog för att Nathalie o Nellie va här igår och busa. Va riktigt kul att träffas igen! Och skönt att inte få vara ensam hela dagen med Linnea med =)

Snön kom iaf kan man ju säga! snöa hela dagen! Slutade kanske vid 6-tiden? på kvällen... Men jag hoppas den e borta i morgon! Annars får jag ju gå till jobbet... De e ju inte så långt, men man ska ju hinna! Får la springa annars? hahaha... NOT...

De löser sig iaf!

Sitter  å funderar på om man ska äta frukost snart... Får nog bli så!

Laddar inför ullared med! Längtaaaar!!! Hoppas jag får bra lön så man kan handla nått med!
Ska börja skriva en inköpslista med! Kan va bra! =)

Ne frukost va de!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback